dinsdag 7 maart 2017

Wat vooraf ging

Ja, hoor, de zusjes gaan weer op reis! Na mijn stressvolle verhuizing was ik wel aan vakantie toe. Bovendien zijn de zusjes niet van die wintertiepjes en had ik een brandend verlangen naar wat warmte en zonneschijn. Gelukkig dacht zus er hetzelfde over, dus we waren het al snel eens over een weekje (10 dagen) Florida. Dat was vorig jaar uitstekend bevallen!

We zijn vooral een fan van de westkust, dus ik heb vliegtickets naar Tampa geboekt. Na wat gegoogle kwam als vertrekdatum 14 maart als gunstigste uit de bus. We vliegen zoals meestal met United, ditmaal ook weer met een overstap in Washington DC. Zoals het er nu naar uitziet, hebben we net als volgend jaar weer zeeën van ruimte, er zijn nog nauwelijks stoelen gereserveerd.


Ook nog even een mid size SUV geregeld, want we reizen graag in stijl :)

Wat ons vorig jaar wel heuuul erg tegen viel, waren de hotelprijzen. Je zit midden in het hoogseizoen en voor een beetje redelijk hotel ben je al gauw zo'n $200/250 kwijt (ouch). Voor het eerst in onze lange reiscarriere hebben we dan ook een paar hotel van te voren geboekt.
We rijden van Tampa naar Napels, waar we vorig jaar in een fantastische Best Western zaten. Dit hotel beviel zo goed, dat we deze nu weer voor een nachtje geboekt hebben.

(Ontbijt in de tuin van het hotel).

Verder hebben we voor twee nachten een hotel geboekt op Islamorada  (èèn van de Keys). Je kunt hier o.a. snorkelen. 
Voor de resterende dagen zien we wel. Het plan is wat natuurparken te bezoeken en natuurlijk te shoppen!!!!!
Ik heb er in ieder geval heuuul erg veel zin in!!!!

Een paar dagen voor vertrek kregen we deze mail. Ze verwachten een nor'easter (zware sneeuwstorm) genaamd Stella op de dag dat wij in DC moeten overstappen. Oeps,  als dat maar goed gaat.

Aan de andere kant las ik net in de krant dat de jackpot van 27 miljoen in Zuid Holland gevallen is. Het kan geen toeval zijn dat ik daar net naar toe verhuisd ben :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten