maandag 20 maart 2017

Dag 7: Tampa - Clearwater Beach

Ik geloof dat het toch eens tijd wordt voor een box spring thuis, de bedden hier zijn wel heel erg comfortabel. We hebben weer een lekker ontbijtje gehad, vind ik altijd gezellig!
Daarna was het tijd voor de mall, lekker shoppen, yeahhh! We hadden gegoogled naar welke mall we wilden, we wilde wel naar onze favoriete winkels. Er bleek een mall heel dicht bij het hotel te zitten die aan al onze eisen voldeed. Om 10 uur stonden we voor de deur.
We begonnen met een mani/pedicure. Dat doen we meestal de eerste dag van de vakantie, maar het was er nog niet van gekomen. Onze handjes en voetjes zien er weer prachtig verzorgd uit.
Daarna hebben we ook onze wenkbrauwen laten doen, met een touwtje. Beetje vreemd, maar het werkte prima. Ik kan weer netjes op de foto.
En toen kon het grote shoppen beginnen. Ik slaagde bij al mijn favoriete winkels behalve bij Victoria's Secret.  Dat was zo'n rommelige winkel met een groot tekort aan personeel.  Gelukkig heb ik dat bij de andere winkels ruimschoots goedgemaakt.
Al dat shoppen maakt natuurlijk hongerig. Gelukkig was er een heel leuk Italiaans restaurant, waar we erruuug lekker gegeten hebben.



Na het shoppen zijn we naar Clearwater Beach gereden. Vielen we gisteren nog om van verbazing vanwege de lage prijs van het hotel, nou, vandaag was het andersom. We zitten weer in een Holliday Inn, maar hij is 2 keer zo duur dan die van gister. Ach, als je het bij elkaar optelt en dan door tweeën deelt klinkt het een stuk minder duur :)
Als je goed kijkt heeft het hotel zeezicht.



Na het inchecken zijn we naar het strand gelopen. Het strand is hier prachtig. Het zand is spierwit. Via het strand zijn we naar de pier gewandeld. Het was heerlijk zonnig weer! 


'S avonds zijn we in het restaurant van het hotel wezen eten, een heerlijke hamburger. 

Vervolgens konden we genieten van de spectaculaire zonsondergang. 



Toen waren we wel toe aan een lekker wandelingetje langs het strand, erg prettig! Er is een gezellige boulevard met leuke winkeltjes en restaurants. Prima plek om je 's avonds te vermaken.
 Toen werd het tijd om met de voetjes omhoog te zitten. Lekker wijntje erbij terwijl we kijken naar de Voice. Ik hou er van:)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten