donderdag 23 maart 2017

Dag 9/10: Tampa - Schiphol

Helaas, het zit er weer op. Ik ben gelukkig heerlijk uitgerust en de stress is met de noorderzon vertrokken. Deze vakantie heeft me erg goed gedaan, yeahhh! Vorig jaar hebben we veel meer gedaan en gezien, maar dit jaar lag de nadruk echt op ontspanning.
Dus met goede moed op naar het vliegveld. Hier hebben we emotioneel afscheid genomen van onze SUV, helaas paste hij niet in mijn koffer.
We hadden vanochtend in het hotel al ingechecked, dus we hoefden alleen onze koffers af te geven en daarna door de Security. Aangezien we van die betrouwbare tiepjes zijn hadden we weer TSA Pre. Dit betekent dat je door een controle light gaat. Aangezien het heel erg rustig was op het vliegveld gaf ons dit niet veel tijdwinst, maar als het druk is, is het wel fijn.

We liepen wat rond en zagen toen tot onze verbazing dit vliegtuig, het was een vlucht naar Minneapolis (!!!?).

Ik herken toch echt de staart van Transvertragia. 
Nog lekker even geluncht met het obligate glaasje wijn en toen konden we aan boord van onze eerste vlucht naar DC. Deze zat helemaal propvol. Altijd raar om te zien hoeveel "handbagage" mensen mee aan boord slepen.
In DC zijn we overgestapt. In het Witte Huis heb ik nog wat vragen beantwoord van reporters over onze reis.

Daarna begon onze lange vlucht naar Schiphol. Tja, het was een lange vlucht, meer kan ik er niet van maken.

We zijn weer veilig geland op Schiphol. En nu op naar de volgende vakantie!!!!!

1 opmerking: