dinsdag 21 maart 2017

Dag 8: Clearwater Beach - Tampa

Vanochtend lekker op het terras gegeten met prettig uitzicht.
Het plan was om naar Tarpon Springs te rijden. Aangezien we nog wat boodschappen nodig hadden en gisteren niet goed bij Victoria's Secret waren geslaagd, zijn we eerst weer even bij een mall langs geweest. Ditmaal zijn we wel goed geslaagd. Voor het eerst in lange tijd hebben we daarna in een food court gegeten.



Daarna zijn we dus richting Tarpon Springs gereden. Dit is een stadje met veel Griekse invloeden. We hebben daar een boottocht gedaan met een duiker in een origineel duikpak. Het was interessant om te horen hoe er vroeger naar sponzen werd gedoken.



We hebben nog even in het stadje rondgelopen en een ijsje gegeten.
(de shopping buit)


Toen we uitgewandeld waren zijn we naar ons laatste hotel gereden in Tampa. Daar hebben we nog even in het zwembad gedobberd. Nog even gedouched en toen moest er weer gegeten worden. Naast het hotel zit een Olive Garden, vonden wij erg fijn. We hebben heerlijk gegeten en ik ben na deze maaltijd zo'n 15 kg aangekomen (gelukkig zijn al mijn broeken stretch). Ik snap wel waarom er zo veel dikke Amerikanen rondlopen, de porties zijn echt bizar en dan krijg je er ook nog vette broodjes gratis bij.


Na het eten hebben we nog even een rondje gewandeld. Nu probeer ik al mijn aankopen in de koffer te proppen.
Nog even een afzakkertje terwijl we naar de Voice kijken en dan op tijd naar bed. We moeten bijtijds op het vliegveld zijn.

2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yehhh...... zie ik daar Herbal Essences in de schappen staan. Lekkerrrr.......
    En jullie hebben weer volop genoten zie ik. Mooie foto's, blauwe zee, witte stranden.... om jaloers op te worden.
    Jammer dat de tijd zo snel voorbij vliegt voor jullie. Goede reis terug lieverds. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen