dinsdag 14 maart 2017

Dag 1 Houston we (don't) have a problem

Tja, ik was er al bang voor. Nor' easter Stella gooide roet in het eten. Ik werd wakker met een mail dat onze vlucht van DC naar Tampa was geannuleerd.  We waren omgeboekt van Amsterdam naar DC, daar hadden we een overstap van 7,5 uur. Daarna gingen we naar Chicago waar we een stop hadden van 8,5 uur en we de volgende dag verder vlogen naar Tampa. Ik werd niet erg blij van dit schema.
Maar gelukkig onderhoud ik warme banden met het personeel van United. Het is niet wat je kunt maar wie je kent:)
Een vriendelijke dame heeft ons vervolgens op een vlucht naar Houston gezet en we vliegen morgenochtend door naar Tampa. Prima geregeld aangezien we toch al van plan waren onze huurauto morgenochtend op te halen.

Doordat we een uur vroeger vetrokken dan gepland zijn we meteen naar onze gate gelopen. Daar zat ook iemand die ik kende en die heeft meteen de boarding  passes voor morgen voor ons uitgeprint.
En toen, hop aan boord. De vlucht was aardig uitgestorven, we konden gaan zitten waar we wilden.

De gezagvoerder zei dat het een "smooth ride" zou worden. Na ongeveer 45 minuten konden we weer kiezen tussen chicken or pasta. Dit werd natuurlijk vergezeld door ons eerste glaasje wijn van de vakantie. Ik had deze nog maar nauwelijks in mijn handen toen we vreselijke turbulentie kregen. Er is door mij wat ongepast woordgebruik gebezigd. Het koste ook aardig wat moeite om geen wijn te morsen (je snapt waar onze prioriteit liggen). Achteraf moesten we hier vreselijk om lachen.

We konden tijdens de vlucht ook lekker even gaan liggen. Voor iedereen was een rijtje van 3 stoelen dus ik heb zowaar nog een klein dutje gedaan.
En zo kon het dus gebeuren dan we in plaats van in Tampa, Florida geheel onverwachts in Houston, Texas belandde.

We hebben daar een hotel gezocht met een shuttle en een restaurant. Hier hebben we een typisch Texaans maaltijd gegeten.
ik 
Hoe Texaans is dit???? Erg lekker gegeten, vergezeld van een glaasje wijn. En toen op tijd naar bed aangezien we morgen om kwart voor 4 (!!!!!) op moeten.
,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten